I get tired a lot, but never tired of it. Because for me, I remember when I was a little kid and I used to sit there and think about how lucky I would be if someday people cared about the words that I wrote or how lucky I would be if someday I would walk through the mall and I saw a little girl walking by with my face on her shirt. When you spend so much time daydreaming about things like that, when that actually happens… you don’t ever complain about it. When I go to a resturant, yeah I know the line is probably going to from around the table but didn’t I always use to wish for that? Yeah I did! so it’s like I never wanna be the girl who wanted something so bad her whole life, she wanted one thing and then gets it and complains about it? I’m not going to be that girl.

"Me cansomucho,pero nunca me canso de esto.Por que para mi...Recuerdo cuando era una niña pequeña y solia sentarme y pensar cuan afortunada seria si algun dia la gente se preocupara por las palabras que escribo o cuan afortunada seria si algun dia camino al supermercado y veo una nena pequeña caminando con mi rostro en su remera.Cuando pasas mucho tiempo soñando sobre cosas asi,cuando realmente pasa...no suelo quejarme sobre eso.Cuando voy a un restaurante,si se que probablemente todo gire alrededor de mi mesa pero no es eso lo que soñaba? Si ! lo hice! asi que es eso de que no quiero ser la chica que queria algo demasiado en su vida,ella queria algo y despues lo consigue y se queja por eso? No yo no voy a ser esa chica"

-Taylor Swift

No hay comentarios:

Publicar un comentario